Millions of different thoughts in my mind and here is the place where I not often write it out (Oppps!)

This is just some random person's boring blog and might be update more often than last years!

Cheers! :)

April 17, 2013

ちょっとだけ

ねえ…何で私全部の物何にもできない? 何でもダメだよ?
悔しい!!!
絶対、いいの人をなります

コストどうしよう...
日本語を勉強?
じゃあ、なぜ私日本へ行かない?
もうううう。。


まあああ
運命だよね

会計と日本語の決定日あと59日

まあああ
ちょっと静かにの人なりたい
話さない,笑顔のマスクを着る
じゃあ、これわ新しいの私

私のグループ本当にすごっくすごい
ちょっとだけ 本当にちょっと怖い



No comments:

Post a Comment