Millions of different thoughts in my mind and here is the place where I not often write it out (Oppps!)

This is just some random person's boring blog and might be update more often than last years!

Cheers! :)

February 14, 2013

Happy Valentine's Day

情人節快樂 :)
今天的情人節根本過得充實
直接累慘了
什麼數學測驗嘛,我根本完蛋!

Who can teach me math!
I really need a teacher to teach me all the subject :'(


巧克力做得成功
真的很開心
以後我會繼續做給你們的哈哈哈
如果有心情的話啦哈哈

我最近心情起伏不定
真的是超欠打
心情你可以不要是好是壞嗎
很噁心誒.

笑容真的有不一樣嗎?
我真的不知道。


拜託拜託別讓我墮入懸崖。
我會怕,真的會怕。


我怕又是另外一個不好的開始。
我怕我又會再次做錯事,傷害到別人。
我怕他不是真心的。
我怕。
如果我的心像它一樣,
一踩就有印記在上面,
那可不可以再來一場大雪,
給撫平這個印記?
儘管再冷,我也會承受住的。
只要能不見。

No comments:

Post a Comment