Millions of different thoughts in my mind and here is the place where I not often write it out (Oppps!)

This is just some random person's boring blog and might be update more often than last years!

Cheers! :)

November 23, 2012

What should I say

人生中難免會低潮個那麼幾次
但是為什麼我的低潮都來得快、去的,不快..?




很想念。
恩,真的。



我怎麼了?







很開心,要離開。
捨不得,要離開。


我絕對是個矛盾的混合體。





黑色又離我越來越近了。



好不容易才擺脫地說,可悲啊哈。





又會是一個無眠之夜嗎?





我需要一個擁抱,能抱著我入睡的擁抱。
我不想再繼續清晨才入眠了,那感覺很不好。







No comments:

Post a Comment