Millions of different thoughts in my mind and here is the place where I not often write it out (Oppps!)

This is just some random person's boring blog and might be update more often than last years!

Cheers! :)

October 5, 2012

she got insane

嗯,其实大家已经没有错了
大家都承认了错误不是吗?


你你你
有错就要承认
别当个缩头乌龟

大家在我眼中还是最棒的
我不担心了
毕竟大家都已经帮了我很多的忙了=]
 而且我有个很理智的父母
我做事向来他们都很安心
没事没事


我哭只是因为气愤、无奈
并不是伤心
别误会真的=]
说难听也只是没用
也对,我本来就是个没用的人哈
 这不是消极这是承认自己的缺点!

我是个乐观的人
不用担心我
我还是可以照常吃饭照常睡觉照常38的

生气容易结巴的我
真的很不适合吵架 ==
--------------------------------------------

I knew you're a complain queen in here
but..
hey!this condo not just yours!
If you really can't endure this type of noise 
please
please just move out
this is OUR condo 
not only yours!
all of my neighours and friends can endure this noise
why only you?

second.
THIS IS MY RIGHTS TO USE THIS AREA
not only you can use this
 and we are agreed by the management to use this land
and including noisy state
so,what's the problem?

Yes,we got wrong
but when we going to apologize
Are you listening?
NO!
you're not letting us apologize
so,this is ur problem
not ours!

third.
WE HAD PARENTS
AND YOU DON'T??
our parents teach us very well
and yours?
told you to complain and scold students with F-word?
I think YOU'RE the person who didn't had parents to teach you that not to scold students with F-word,even when you're angry

太多太多是你的问题
而不是我们
我们不是你的出气筒
  -----------------------------------------------------

不要再冲动了
冲动不是好东西
它会让你失去你所拥有的理智
 甚至可能会因此而失去了挚爱

请体谅别人
真的。
请顾虑一下你的身边朋友
当他说不要不行不可以的时候
respect.






我不是个爱哭的人,
只是当生气的时候就会哭
所以,不要担心我
我真的没有事。

我也不是个喜欢别人注意的人,
写blog,也只是想要抒发一下憋在心里的怨气。

我承认我是一个懦弱的人,
因为别人在我面前骂、对峙我不会反驳
到了很久以后我才想到要如何骂人
真的太懦弱太无用了我哈==

应该要好好改变一下我自己的性格
太懦弱了。
以后如果做老板..
唉。  

No comments:

Post a Comment